Porto - Reisverslag uit Porto, Portugal van Ilse Bisseling - WaarBenJij.nu Porto - Reisverslag uit Porto, Portugal van Ilse Bisseling - WaarBenJij.nu

Porto

Blijf op de hoogte en volg Ilse

05 Januari 2014 | Portugal, Porto

Zaterdagavond vlogen we met een uur vertraging naar Porto. De vlucht verliep rustig, eenmaal op het vliegveld in Porto werden we ontvangen door de eigenaren van het appartement. Na een rondleiding in de omgeving, appartementencomplex en het appartement zelf door de eigenaren waren we eindelijk op onze plek voor de komende 3 maanden.
Het appartement zit boven een heel groot winkelcentrum en naast het Porto stadium dus wij vermaken ons hier wel.

Na een nacht lekker geslapen te hebben was vandaag de eerste dag hier aangebroken. Als eerst in het winkelcentrum opzoek naar de supermarkt om een ontbijtje te scoren. Ontbijten en de koffers uitpakken in het appartement. Nadat we de koffers hadden uitgepakt weer naar de supermarkt om de rest van de boodschappen te halen. Aan het eind van de middag opzoek geweest hoe we met de metro richting school konden, alleen jammer dat we het adres niet mee hadden... Morgen ochtend kijken we wel verder.
We worden 12 uur op school verwacht dus hopelijk krijgen we dan meer te horen over hoe en wat de rest van de tijd hier.