Eind 2e stage - Reisverslag uit Porto, Portugal van Ilse Bisseling - WaarBenJij.nu Eind 2e stage - Reisverslag uit Porto, Portugal van Ilse Bisseling - WaarBenJij.nu

Eind 2e stage

Blijf op de hoogte en volg Ilse

03 Maart 2014 | Portugal, Porto

Mijn tweede week stage op de mammografie was erg rustig. Dinsdag stonden er drie patiënten op de planning. Woensdag stond er niks op de planning en tegen 10 uur werd mij de keus voorgelegd om te wachten tot eventuele patiënten of naar huis gaan en de eventuele patiënten zouden dan naar de volgende dag gezet worden. Dus de keus was snel gemaakt, lekker naar huis! Donderdag stonden er drie patiënten op de planning. Ik heb er hier geen een zelf van kunnen doen. De eerste patiënt was geopereerd aan haar borst, de tweede patiënt kon zelf niet staan en daardoor moest het allemaal erg snel en de laatste patiënt was een man. Wel een leuke casus meegekregen die ik kan uitwerken voor de eindopdracht.

Doordat ik woensdag op tijd naar huis kon hoefde ik gelukkig niet te haasten voordat ik naar het vliegveld moest om me ouders, Hans en Briget op te halen. Vanaf het vliegveld ze naar het hotel gebracht en daar ons voedselpakket in ontvangst genomen, bedankt! Donderdagochtend moest ik eerst stage lopen, na mijn stage mijn ouders, Hans en Briget ontmoet op een terras bij de rivier. Port proeven met chocolaatjes erbij beviel goed. Vooral het ruilen van een glas port tegen een chocolaatje. Vrijdag morgen zijn we begonnen bij een van de betere bakkertjes van Porto daarna tickets gekocht voor de hop on, hop off bus. Eerst de blauwe route van begin tot eind gevolgd, en daarna de rode route. De buschauffeurs zullen wel gedacht hebben die snappen het idee van hop on, hop off ook niet. Verder nog een 6 bruggen boottocht gemaakt. Zaterdag heeft het de hele dag geregend, café Majestic bekijken was een goede oplossing daarna doorgelopen naar de kathedraal die helaas gesloten was. Zondag het winkelcentrum Dolce Vita doorgestruind en (alvast voor volgend jaar) een carnavalsoutfit gekocht. Als het doorgaat gaan we vanavond ook carnaval vieren dus dan komt de carnavalsoutfit hier ook nog van pas. Zondagavond om 19.40 vlogen mijn ouders, Hans en Briget weer terug naar Nederland. Vandaag en morgen vrij in verband met de carnaval.

Woensdag begint mijn derde en laatste stage. Ik heb van Wendy en Lore gehoord dat je niks zelf kan doen dus dat zullen lange dagen worden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Porto

Ilse

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 5571

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 05 April 2014

Porto

Landen bezocht: