De 5e week - Reisverslag uit Porto, Portugal van Ilse Bisseling - WaarBenJij.nu De 5e week - Reisverslag uit Porto, Portugal van Ilse Bisseling - WaarBenJij.nu

De 5e week

Blijf op de hoogte en volg Ilse

17 Februari 2014 | Portugal, Porto

Afgelopen week zou ik op maandag en donderdag ochtend stage hebben. Aangezien ik maandag Wesley weer naar het vliegveld moest brengen heb ik alleen donderdag ochtend stage gehad. Normaal staan er ongeveer 13 patiënten op een dag ingepland,dit keer waren het er 4. Gelukkig werd ik begeleid door de jongen die redelijk Engels sprak en heb ik dus ook de computer kunnen bedienen. Vrijdag hadden we natuurlijk weer Portugese les, aangezien we volgende week een toets hebben hoef ik me deze week niet te vervelen. Het rooster van de lerares is veranderd dus ze stelde voor om de aankomende weken op zaterdag ochtend de les te geven, hier waren de meeste het natuurlijk niet mee eens. Vervolgens stelde ze dinsdag ochtend voor, maar aangezien iedereen met stage zit ging dit niet, nu is het vrijdag vanaf 18.30 uur geworden. Ik mag hopen dat het niet zo blijft de rest van de weken, de les duurt ook nog is 3 uur.

Afgelopen weekend was Wesley hier, het weekend is erg snel gegaan. Gelukkig was het zaterdags goed weer. Eerst maar richting school gegaan zodat hij daar ook een beeld bij heeft. Naar beneden gelopen en toen we bijna bij het trammetje waren (die ook net aan kwam rijden) begon het te spetteren, dus daar ingestapt. Met het trammetje richting zee gegaan. Onderweg een flinke bui gehad, maar wij zaten droog. Bij zee aangekomen scheen het zonnetje. Een heel stuk gewandeld langs de zee om vervolgens ergens wat te eten en dan via een park terug naar het centrum. Bij het centrum nog de uitgaansstraten en winkelstraat laten zien en toen terug naar het appartement. ’S Avonds lekker uit eten geweest. De zondag was het jammer genoeg slecht weer, dus niks gedaan behalve skibo waarbij ik dik ingemaakt werd. Zondag stond er ook nog een wedstrijd van FC Porto op de planning, ondanks de 3-0 overwinning niet echt een leuke wedstrijd om naar te kijken helaas. De maandag nog 1 potje skibo gedaan en eindelijk gewonnnen! Daarna was het al weer tijd om richting het vliegveld te gaan: (. Het weekend is veel te snel gegaan.
Dinsdag was ik alleen in het appartement dus maar de grote schoonmaak gedaan, verder deze week eigenlijk niks gedaan.

Deze week begint mijn stage bij de mammografie, benieuwd wat ik daar kan doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Porto

Ilse

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 5593

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 05 April 2014

Porto

Landen bezocht: